1 Suara Sabah KAKI Mencarut 'Lambang Sabahan" ?

1 Suara Sabah Page Facebook mempunyai pengikut 260K yang berkemungkinan mentaliti tahap pemikiran mereka terlalu cetek. Anda mahu berjuang untuk mendapatkan hak Sabah dengan cara begini? 

Jawapan mereka : Kami akan buat sahaja asalkan kami mendapat hak dan bebas dari MALAYA !!

Bukan mahu memburukkan page yang meraih publisiti murahan dengan mengeluarkan kenyataan yang berputar belit asal boleh menarik orang sekeliling untuk sama-sama turut melontarkan cacian pada setiap isu yang dibangkitkan. 

Apa kamu akan jawab bila anak kamu tanya soalan, " Ayah, memang nama bapa dia tolikah?  


Link Rujukan : PAUTAN 

Anak-anak sekarang canggih sudah mereka turut bersama anda dalam page ini kerana nama 1 Suara Sabah adalah melambangkan permuafakatan atau persefahaman dalam menyuarakan apa juga isu. Namun jelasnya ini lebih bersifat peribadi tetapi dibayangi oleh "follower" yang gagal menggunakan fungsi otak untuk berfikir dengan lebih baik.

Hanya orang yang ada masalah mental sahaja yang akan menyokong PERKASA di Sabah selepas Ibrahim Ali seringkali mengeluarkan kenyataan yang bersifat Racist. PERKASA dan 1 Suara Sabah menjadi hampir Serupa dengan membuat PROVOKASI tertentu untuk memenuhi Agenda mereka.

Apa yang JELAS PERKASA seringkali berpihak kepada orang ISLAM walaupun kenyataan turut tidak disenangi oleh masyarakat Islam. Adakah 1 Suara Sabah Pula ANTI ISLAM atau mahu berjuang untuk Kristian tetapi menggunakan isu semasa untuk mengaburi pandangan orang lain? 

Sila Like Page 1suara sabah ikuti posting2 yang terdahulu dan terkini kemudian baru berfikir. Kalau ada masa nanti sambung lagi cerita.

0 Response to "1 Suara Sabah KAKI Mencarut 'Lambang Sabahan" ?"

Post a Comment