Bila Nurse Bertanding Unduk Ngadau


Pesta Kaamatan Hospital Queen 2 yang berlangsung sebentar tadi menyaksikan sedikit kelainan daripada yang kita biasa lihat pada pertandingan yang diadakan di setiap daerah negeri Sabah.

Cik Helyvia Laidin
Sebelum ini kita biasa melihat jururawat mahupun kakitangan hospital Queen hanya mengenakan pakaian biasa (uniform nurse). Sudah pasti akan ada sedikit kelainan apabila mereka mengenakan pakaian tradisonal negeri sabah dala pertandingan yang diadakan pada kali ini.

Menurut sumber yang saya dapat daripada rakan Facebook yang menghadiri Pesta tersebut iaitu Dato Jelani Hamdan (ADUN MATUNGGONG), ini adalah responnya, "Agak berbeza sikit dari program2 Kaamatan yang biasa saya hadiri di kg2 atau peringkat Daerah/Negeri. Kali ini saya menyaksikan " Nurse2/staff Queen 2 i guess beraksi di pentas".

Pertandingan yang diadili oleh Dr William Gotulis sebagai ketua juri pada kali ini menampilkan peserta-peserta yang tidak kurang hebatnya dan sudah pasti dengan aktiviti sebegini mampu untuk menarik lebih ramai orang meminati kerjaya sebagai jururawat seterusnya menaikkan imej mereka di mata umum. 

Berikut adalah keputusan penuh pertandingan Unduk Ngadau Hospital Queen 2 tahun 2014 : 

1. Johan - Cik Helyvia Laidin

2. Naib Johan -Cik Angelika Bonar

3. Tempat Ketiga -Cik Erislyn Ellen
4. Tempat keempat -Cik Fanny Liew
5. Tempat Kelima - Cik Cindy Sameh



0 Response to "Bila Nurse Bertanding Unduk Ngadau"

Post a Comment